12.11.2004 Маркетинг села – диво чи потреба? |
|
Маркетинг села – диво чи потреба?На Хмельниччині громадська організація Асоціація "Відродження Грицева" реалізує Програми Розвитку Сільської Громади, що забезпечують впровадження ідей Сталого Розвитку громади.
З 1998 року командою Асоціації здійснювався аналіз ресурсів своєї громади через опитування, статистичні дані, дослідження. Після цього розроблялися практичні кроки –"міні-проекти", коли надається можливість кожному охочому проявити власну ініціативу і виконати роботу корисну для селища.
На основі отриманих матеріалів було започатковано стратегічне планування розвитку Грицева. Акцентували розвиток селища в трьох секторах – економічний, гуманітарний та екологічний, що є за визначенням міжнародної спільноти сталим розвитком.
За шість років, командою Асоціації було створено Кредитну спілку "Грицева калитка" та Кластер сільського туризму "Оберіг", з’явилися такі проекти, як, музей села, інформаційно-консультаційний центр "Млин", духовний центр, хор "Грицівчанка", екологічний центр "В гармонії з природою", Школа Сталого Розвитку "Стара Волинь" та інші.
У рамках проекту, що реалізується сьогодні Асоціацією “Відродження Грицева”, за допомогою програми UCAN/ISC на кошти, надані Агенцією з Міжнародного Розвитку США, розпочинається масштабне опитування населення Грицева. За результатам буде оцінено сьогоднішній стан, проведено аналіз стратегічних напрямків, буде зроблено корегування стратегічних цілей. Будуть визначені напрямки роботи.
Джерело: Олег Арзамасцев, координатор Фонду "Стара Волинь |