15.12.2004 Якість послуг місцевих органів влади залишає бажати кращого |
|
Соціологічне дослідження громадської думки, яке провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення проекту “Голос громадськості” показало, що мешканці міст України здебільшого не задоволені якістю послуг, які надають місцеві органи влади.
Дослідження громадської думки здійснювалось серед мешканців Алчевська, Коломиї, Комсомольська, Луцька, Макіївки та Чернігова. Воно охоплювало питання комунального господарства, водопостачання, стану доріг, транспорту, чистоти та загального вигляду міста, стану парків і зеленої зони, освіти, громадської безпеки, діяльності органів місцевого самоврядування.
Основні завдання дослідження – визначити оцінку населенням якості послуг і сфери послуг, якими найбільше не задоволені мешканці, а також знайти можливі способи поліпшення ситуації з надання послуг, беручи до уваги думку мешканців та експертів міста.
Команда проекту “Голос громадськості” використовуватиме отримані результати як базові показники для повторного дослідження, яке буде проведено через два роки після реалізації проекту у пілотних містах: завдяки їм можна буде визначити, в якій саме сфері відбулися позитивні зміни. З іншого боку, порівняння різних міст дає змогу продемонструвати загальноукраїнські тенденції у сфері послуг, які надають органи місцевої влади, зокрема проаналізувати їх у реґіональному розрізі, а також визначити ключові питання, які потребують невідкладних реформ.
Проект фінансується Канадським агентством міжнародного розвитку спільно зі Світовим банком і впроваджується консультативною компанією ПАДКО у співпраці з Міжнародним центром перспективних досліджень.
Із Дослідженням Ви можете ознайомитися у Бібліотеці.
Джерело : МЦПД |