АСОЦІАЦІЯ АГЕНЦІЙ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
NATIONAL ASSOCIATION OF REGIONAL DEVELOPMENT AGENCIES
 
Розширений пошук
 
   Головний ЗаголовокУкраїнськаАнглійськаДомашня СторінкаКарта СайтуПошукКонтактна інформація
 Головне Меню
 Новини
 Конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія”
09.03.2005   Конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія”
19-20 березня відбудеться конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” за організаційного забезпечення громадської організації Фонд „Європа ХХІ” у партнерстві з громадськими організаціями суспільно-гуманітарного консорціуму “Генеза”, Центру досліджень соціальних перспектив Донбасу, Центру політичної освіти, КВУ, ВМГО Фонд „Україна ХХІ”, громадських ініціатив „Знаю!”, „Пора”, „Чиста Україна”, „Студентська хвиля”.

Причини проведення конференції
. Характер перебігу виборчої кампанії 2004 року зумовив посилення ролі громадського сектору в Україні. Низка громадських організацій зреалізовували проекти, що сприяли прозорості виборчої кампанії, здійснювали моніторинг, провадили просвітництво-інформаційні акції. Інша група громадських організацій тісно співпрацювали з політичними партіями. Однак такі форми роботи стали вже традиційним у проведенні виборчих кампаній. Цілком новим явищем, що стало властивим для останнього етапу виборчої кампанії – створення громадських об’єднань, які здійснювали просвітницькі та мобілізаційні заходи серед виборців. Саме розширення сфери діяльності громадських організацій, формування осередків громадської активності, поряд із функціонуванням формальних та віртуальних ГО і стали тими чинниками, що зумовлюють потребу аналізу стану громадянського суспільства в Україні. Об’єднання у рамках конференції представників різних формалізованих та неформалізованих громадських ініціатив та об’єднань з метою вивчення досвіду та визначення нової стратегії діяльності і є метою проведення конференції

Мета - дати громадську оцінку президентським виборам 2004 року та окреслити напрямки розвитку громадянського суспільства в Україні на 2005 рік і перспективи сприяння проведенню чесних і вільних виборів 2006 року.

Формат. Провести конференцію з представлення громадської оцінки виборчої кампанії 2004 року, на яку запросити близько 250 науковців, експертів із закордону та з України, представників громадських організацій, громадських ініціатив та об’єднань, лідерів громадськості, представників місцевих та комунальних медіа.

Результати:
У ході роботи конференції маємо на меті прийняти низку документів, що визначатимуть нову стратегію діяльності третього сектору:
– Вимоги громадянського суспільства до влади (кілька конкретних пунктів)
– Діалог з владою у форматі суспільного договору
– План дій та принципи координація діяльності громадських організацій

Учасники конференції:
19-20 березня відбудеться конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” за організаційного забезпечення громадської організації Фонд „Європа ХХІ” у партнерстві з громадськими організаціями суспільно-гуманітарного консорціуму “Генеза”, Центру досліджень соціальних перспектив Донбасу, Центру політичної освіти, КВУ, ВМГО Фонд „Україна ХХІ”, громадських ініціатив „Знаю!”, „Пора”, „Чиста Україна”, „Студентська хвиля”.

Причини проведення конференції
. Характер перебігу виборчої кампанії 2004 року зумовив посилення ролі громадського сектору в Україні. Низка громадських організацій зреалізовували проекти, що сприяли прозорості виборчої кампанії, здійснювали моніторинг, провадили просвітництво-інформаційні акції. Інша група громадських організацій тісно співпрацювали з політичними партіями. Однак такі форми роботи стали вже традиційним у проведенні виборчих кампаній. Цілком новим явищем, що стало властивим для останнього етапу виборчої кампанії – створення громадських об’єднань, які здійснювали просвітницькі та мобілізаційні заходи серед виборців. Саме розширення сфери діяльності громадських організацій, формування осередків громадської активності, поряд із функціонуванням формальних та віртуальних ГО і стали тими чинниками, що зумовлюють потребу аналізу стану громадянського суспільства в Україні. Об’єднання у рамках конференції представників різних формалізованих та неформалізованих громадських ініціатив та об’єднань з метою вивчення досвіду та визначення нової стратегії діяльності і є метою проведення конференції

Мета - дати громадську оцінку президентським виборам 2004 року та окреслити напрямки розвитку громадянського суспільства в Україні на 2005 рік і перспективи сприяння проведенню чесних і вільних виборів 2006 року.

Формат. Провести конференцію з представлення громадської оцінки виборчої кампанії 2004 року, на яку запросити близько 250 науковців, експертів із закордону та з України, представників громадських організацій, громадських ініціатив та об’єднань, лідерів громадськості, представників місцевих та комунальних медіа.

Результати:
У ході роботи конференції маємо на меті прийняти низку документів, що визначатимуть нову стратегію діяльності третього сектору:
– Вимоги громадянського суспільства до влади (кілька конкретних пунктів)
– Діалог з владою у форматі суспільного договору
– План дій та принципи координація діяльності громадських організацій

Учасники конференції:
1) представників громадських організацій:
а)моніторингових центрів;
б) просвітницько-мобілізаційних;
в) аналітичних центрів;
г) неінституціалізовані групи активістів виборчої кампанії;
2) соціологічні служби;
3) науковців – політологів, культурологів, філософів;
4)працівників медіа: а) журналістів; б) топ-менеджерів телеканалів; в) редакторів газет (паперових та електронних); г) аналітиків та правників у царині медіа; міжнародні експерти та представники громадських організацій.

Бачиться за доцільне провести роботу конференції у 3-х форматах: широкого обговорення ключових проблем (формат пленарного засідання); спеціалізовані тематичні круглі столи для презентації досвіду роботи та обговорення актуальних проблем лобіювання, неінституціалізованих громадських об’єднань під час виборів тощо.
1) Громадські кампанії та їх менеджмент („Знаю!”, „Пора”)
2) Експертна міжнародна допомога виборчих кампаній та громадських рухів і проблеми їх адаптації до українських реалій
3) Неінституціалізовані громадські ініціативи
4) Молодіжна (нова) партійна хвиля
5) Медіа та ГО – вазємолюбіювання та взаємовигода
6) Моніторинг та аналітика: предмет моніторингу та методи інформаційних кампаній
7) Громадськість і влада (із включенням аспекту лобіювання)

Добір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заохочується можливість представлення матеріалів виборчих проектів на виставках, що працюватимуть у дні роботи конференції.

До участі у конференції на конкурсній основі запрошуються лідери громадянського суспільства, унікальний досвід діяльності яких, реалізований в громадських ініціативах, проектах, мав публічне представлення та може бути використаний у перспективі нової стратегії діяльності третього сектору на виборах 2006 року.

Якщо Ви бажаєте взяти участь в роботі конференції, будь ласка, заповніть анкету.

Останній термін подання анкети: 10 березня 2005 року. Прохання надсилати анкети за адресою:
sveta@europeXXI.kiev.ua.

За довідками звертатися до Світлани Горобчишиної за телефоном (044) 235-86-57.

Джерело :
Міжнародний фонд "Відродження"

1) представників громадських організацій:
а)моніторингових центрів;
б) просвітницько-мобілізаційних;
в) аналітичних центрів;
г) неінституціалізовані групи активістів виборчої кампанії;
2) соціологічні служби;
3) науковців – політологів, культурологів, філософів;
4)працівників медіа: а) журналістів; б) топ-менеджерів телеканалів; в) редакторів газет (паперових та електронних); г) аналітиків та правників у царині медіа; міжнародні експерти та представники громадських організацій.

Бачиться за доцільне провести роботу конференції у 3-х форматах: широкого обговорення ключових проблем (формат пленарного засідання); спеціалізовані тематичні круглі столи для презентації досвіду роботи та обговорення актуальних проблем лобіювання, неінституціалізованих громадських об’єднань під час виборів тощо.
1) Громадські кампанії та їх менеджмент („Знаю!”, „Пора”)
2) Експертна міжнародна допомога виборчих кампаній та громадських рухів і проблеми їх адаптації до українських реалій
3) Неінституціалізовані громадські ініціативи
4) Молодіжна (нова) партійна хвиля
5) Медіа та ГО – вазємолюбіювання та взаємовигода
6) Моніторинг та аналітика: предмет моніторингу та методи інформаційних кампаній
7) Громадськість і влада (із включенням аспекту лобіювання)

Добір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заохочується можливість представлення матеріалів виборчих проектів на виставках, що працюватимуть у дні роботи конференції.

До участі у конференції на конкурсній основі запрошуються лідери громадянського суспільства, унікальний досвід діяльності яких, реалізований в громадських ініціативах, проектах, мав публічне представлення та може бути використаний у перспективі нової стратегії діяльності третього сектору на виборах 2006 року.

Якщо Ви бажаєте взяти участь в роботі конференції, будь ласка, заповніть анкету.

Останній термін подання анкети: 10 березня 2005 року. Прохання надсилати анкети за адресою:
sveta@europeXXI.kiev.ua.

За довідками звертатися до Світлани Горобчишиної за телефоном (044) 235-86-57.

Джерело :
Міжнародний фонд "Відродження"
www.narda.org.ua
 Реєстрація

 Підписка
 
 Стратегічні програми ААРРУ

 Запровадження сучасної державної регіональної політики в Україні
 Розвиток всеукраїнської мережі експертів та фахівців з регіонального розвитку
 Pозроблення і впровадження нової моделі агенції регіонального розвитку
 Залучення іноземних інвестицій в регіони
 Розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
 Розвиток сільських територій

 Регіональний розвиток у ЄС

ААРРУ активно відслідковує важливі новини і події у регіональному розвитку Європейського Союзу

Новини регіонального розвитку в Європейському Союзі

Глосарій основних термінів Європейського Союзу

ГЛОСАРІЙ українською і англійською мовами

 Географія відвідувачів сайту
Locations of visitors to this page