25.10.2004 П`ятий щорічний конкурс соціальної реклами |
|
Adell Saatchi & Saatchi розпочинає V щорічний конкурс соціальної реклами "Нові імена в рекламі", темою якого є - "Самотність".
Засновник та організатор конкурсу – Компанія Ідей Adell Saatchi & Saatchi. До складу журі входять провідні спеціалісти у сфері реклами та мас-медіа не тільки України, але і країн СНД.
Мета конкурсу - створити ефективну соціальну рекламу, яка стимулювала б увагу суспільства до причин та наслідків самотності.
Чому брати участь? Беручи участь у конкурсі, молодь презентує свої роботи не тільки рекламістам України, але й представникам країн СНД. Активно діючи, Ти можеш перевірити свою креативну "жилу", мимохіть піднятися на вищий щабель у своєму розвитку та кар’єрі, допомогти та сповнити надією тих, хто думає, що життя сурове та безнадійне.
Участь можлива у чотирьох категоріях – "Принт", "ТВ-ролик", "Радіо-ролик", "PR-стаття".
Чекають на роботи молодих людей віком до 28 років включно, яким є про що заявити у цьому світі.
Про умови участі та вимоги до конкурсантів дивіться на сайті Конкурсу
Термiн подачi робiт - до 1 грудня 2004 року.
Термiн проведення конкурсу: 16 вересня 2004 - лютий 2005 року
Джерело : Конкурс "Нові імена в рекламі"
|